Představujeme se
Mgr. Barbora Cvachová: 1. třída
Mgr. Hana Zachová: 2. a 3. třída
Mgr. Lenka Červeňová: 4. a 5. ročník
Mgr. Ctirad Obršlík: Př, Vl, Pč (4.–5. ročník), čtení (2.–3. ročník)
Mgr. Barbora Cvachová, Mgr. Lenka Červeňová: AJ
Daniela Introvičová: asistentka pedagoga, Inf, HV (4. a 5. ročník)
Školní družina: Daniela Introvičová (odd. 1), Bedřiška Hradilová (odd. 2)
Paní školnice: Iva Chytková
Školní výdejna obědů: Dana Nekudová
Školní rok 2023/2024
1. a 3. ročník
Ve třídě se společně vzdělávají žáci 1. a 3. ročníku. Jedná se o prostornou učebnu, která je vybavena interaktivní tabulí a tabulí na křídy a mazací fixy. Ve třídě najdeme i hračky, knížky, hry a stavebnice, které mohou děti využívat o přestávkách a ve školní družině.
Výuka v prvních ročnících má svá specifika, která plně respektujeme. Samozřejmostí je časté střídání aktivit a rozmanité učební pomůcky. Vyučování prokládáme zařazováním pohybových a relaxačních chvilek ve třídě, v tělocvičně nebo na školním dvorku.
Usilujeme o to, aby učení probíhalo bez stresu a nervozity, v přátelské a radostné atmosféře.
2. třída
Ve třídě najdeme bílou magnetickou tabuli, interaktivní tabuli, odpočinkovou zónu s kobercem a spoustu zajímavých pomůcek k výuce.
Již od prvního ročníku učíme žáky odpovědnosti za vlastní chování, podporujeme jejich přirozenou touhu po vzdělání, samostatnost a vnitřní motivaci, žáky vedeme k sebereflexi a sebehodnocení.
Snažíme se používat takové metody a formy práce, abychom rozvíjeli osobnost každého žáka, což se velmi dobře realizuje právě v menším kolektivu. Práce s malým kolektivem žáků umožňuje také respektovat individualitu každého žáka a jeho osobní tempo.
4. a 5. třída
Ve druhé třídě se vzdělávají žáci 4. a 5. ročníku. Součástí vybavení třídy je interaktivní tabule, velká bílá magnetická tabule, prostor s notebooky, relaxační zóna s kobercem a řada názorných didaktických pomůcek pro jednotlivé vyučovací předměty na stěnách a po třídě.
Snažíme se vytvářet ve třídě příznivé a podporující klima, které v rámci individuální i skupinové práce umožní každému žákovi zažít pocit úspěchu. Ctíme individualitu každého žáka. Chyba se pro nás stává příležitostí k růstu a učení, není třeba se jí bát. Využíváme různé výukové metody, včetně metod kritického myšlení nebo kooperativní výuky, k výuce používáme také tablety. Dbáme na dodržování třídních pravidel, která jsme si ve třídě vytvořili, abychom se ve třídě cítili bezpečně a bylo nám tu spolu dobře.